Heb je een vraag over je verzekering, hypotheek of (bank)spaarproduct? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij doen er dan alles aan om je zo snel en goed mogelijk te helpen.
Wij staan je graag te woord. We zorgen ervoor dat je snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. We streven ernaar je binnen 5 minuten te helpen.
Onze medewerkers zijn speciaal opgeleid om alle soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker jou niet direct kan helpen, zorgt hij of zij ervoor dat je in contact wordt gebracht met een collega die dit wel kan.
Kies het juiste telefoonnummer. Dan word je snel geholpen.
Telefoonnummers voor particuliere klanten
Telefoonnummers voor zakelijke klanten
Het webcareteam luistert, informeert en helpt je graag verder. Het is ons streven om binnen twee uur te reageren.
Het webcareteam is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
Als je ons iets vraagt, doen we ons best om je binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Dat staat los van hóe je ons de vraag stelde: via telefoon, brief of e-mail.
Op informatieverzoeken over de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens, reageren we binnen 1 maand.
Heb je een vraag over je levensverzekering, beleggingsverzekering of hypotheek? Het kan meer dan 10 werkdagen duren voordat wij je een reactie kunnen geven.
Via één van de links hieronder vind je een actueel overzicht:
Actuele doorlooptijden levensverzekering of beleggingsverzekering
Actuele doorlooptijden voor sparen, banksparen en beleggen
Actuele doorlooptijden hypotheken
We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet precies aangeven wanneer de post bij jou wordt bezorgd.
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.