English version

Veelgestelde vragen Mijn NN Zakelijk

Algemeen

Is Mijn NN Zakelijk in het Engels beschikbaar?
Ik zie in Mijn NN Zakelijk alleen de actieve deelnemers. Waar vind ik de inactieve deelnemers en hun rechten?
Kan ik in Mijn NN Zakelijk onderscheid maken tussen kijk- en muteerrechten?
Hoe kan ik voor mijn collega’s accounts  aanmaken in Mijn NN Zakelijk?
Wat is de Basisregistratie Personen (BRP)?
Welke gegevens uit de Basisregistratie Personen gebruikt Nationale-Nederlanden?



Werknemeroverzicht

Op de werknemerspagina zie ik maar een beperkte set aan gegevens. Waar zie ik de andere gegevens?
Waarom zie ik geen partner- en adresgegevens meer terug?
Hoe kan ik de werknemer toewijzen aan een andere werknemercategorie?
Hoe kan ik de werknemer aanmelden voor vrijwillig Anw-hiaat pensioen?


Mutaties

Hoe kan ik voor een nieuwe werknemer een verzoek tot waardeoverdracht indienen?
Heb ik inzicht in de mutatiestatus?
Hoe geef ik een parttimewijziging voor een enkele deelnemer door?
Waarom kan ik geen huwelijk en geregistreerd partnerschap doorgeven?
Waarom moet ik een samenwonende relatie nog wel doorgeven?
Wat gebeurt er als een werknemer verhuist naar het buitenland?
Moet een arbeidsongeschikte werknemer ook uit dienst worden gemeld?
Ik krijg een foutmelding bij het inladen van de collectieve mutaties. Wat kan ik doen?


Gebruikersbeheer

Waarom is het belangrijk om gebruikersbeheer goed in te richten?
Hoe kan ik als gebruikersbeheerder rechten toekennen aan een collega?
Hoe kan ik als gebruikersbeheerder rechten toekennen aan een administratiekantoor of accountant?
Welke soorten gebruikersrechten zijn er?
Hoe werkt het gebruikersbeheer bij een bedrijf waarbij er meerdere B.V.’s onder een holding vallen?
Ik kom er zelf niet uit. Hoe kan ik jullie bereiken?