Schade melden aan je (woon)boot

Vervelend dat je schade hebt aan je woonboot of boot. Je kunt schade aan je (woon)boot melden bij je adviseur of je kunt ons bellen.

Meld je schade

Je kunt schade aan je (woon)boot melden bij je adviseur. Ook kun je de schade telefonisch melden. Let op: we kunnen je via dit nummer alleen helpen als je je verzekering via een adviseur hebt afgesloten.

088 818 15 12 (ma t/m vr 8.00 tot 17.30).

Spoed?

Heb je (dringend) hulp nodig? Bel dan de NN Alarmcentrale +31 (0) 26 400 23 90. Zij zijn 24/7 bereikbaar. We hebben ook een aantal dingen voor je op een rij gezet wat je kunt bij een nood- of pechsituatie op het water.

Bel +31 (0) 26 400 23 90

Schade aan je boot

Omdat schade al vervelend genoeg is, regelt Nationale-Nederlanden de afhandeling van de schade. De herstelbedrijven binnen het Schadeherstelnetwerk repareren snel en vakkundig. Hier komt geen schade-expert aan te pas. Kun je jouw boot niet zelf naar het herstelbedrijf brengen? Dan komt de hersteller naar je toe.

Na de bootreparatie krijg je twee jaar garantie en regelt Nationale-Nederlanden de financiƫle afwikkeling direct met de hersteller. Je hoeft dus niets voor te schieten. Je betaalt alleen het eventuele eigen risico aan de hersteller.

Bekijk de overzichtskaart om te zien welke watersportherstelbedrijven er in het Schadeherstelnetwerk zitten.