Ga direct naar inhoud

Nieuw administratiesysteem voor onze levensverzekeringen

Nationale-Nederlanden stapt over op een nieuw administratiesysteem voor het beheer van levensverzekeringen. Hierdoor kun je meer zaken online regelen. Met het nieuwe administratiesysteem kunnen we je sneller van dienst kunnen zijn.

Wat betekent het nieuwe administratiesysteem voor jou?

Het grootste deel van onze klanten merkt niet dat we een nieuw administratiesysteem gebruiken. Voor een klein deel geldt dat we de verzekering aanpassen. We passen de arbeidsongeschiktheidsdekking of uitkering bij overlijden aan. We zorgen er altijd voor dat de klant er niet op achteruit gaat. Het verzekerd bedrag blijft in ieder geval hetzelfde en de premie ook. Ook het polisnummer en de voorwaarden veranderen niet. Je krijgt een informatiebrief als jouw verzekering verandert.

Nieuw administratiesysteem maakt online wijzigingen en inzicht mogelijk

Je kunt wijzigingen voor je levensverzekering online doorgeven. Ook kun je de details van je polis inzien via jouw persoonlijke online omgeving. Log in op mijn.nn of maak een account aan.

Waarom past Nationale-Nederlanden mijn levensverzekering aan?

We beheren veel levensverzekeringen, in honderden varianten. Dat doen we in diverse administratiesystemen. Dit is niet efficiƫnt.

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Chatten

Start de chat

Chat met Sanne, onze digitale assistent.

Bellen

088 663 00 00

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Houd rekening met een wachttijd.