Wil je jouw rekeningnummer aanpassen? Kies je product en bekijk hoe je dat doet. Heb je meerdere producten bij ons? Pas dan per product je rekeningnummer aan.
Je wijzigt je rekeningnummer eenvoudig via mijn.nn of de NN App. Heb je nog geen account? Maak deze dan aan.
Let op: Je wijzigt je betaalgegevens per verzekering. Wil je dit voor meerdere verzekeringen aanpassen? Doe dit dan per verzekering.
Wil je het rekeningnummer wijzigen waarvan we premie afschrijven voor je levensverzekering of beleggingsverzekering? Hieronder staat hoe je dit aan ons doorgeeft.
Heb je al toegang tot mijn.nn? Dan kun je in de meeste gevallen in mijn.nn je rekeningnummer wijzigen. Heb je nog geen mijn.nn? Vraag dan een account aan.
Het kan zijn dat je het rekeningnummer nog niet kunt wijzigen op mijn.nn. Dat is nog niet mogelijk voor alle verzekeringen.
Vul het machtigingsformulier hieronder in. Vul het formulier volledig in en print het uit. Teken het formulier daarna voor akkoord en stuur het naar ons via het contactformulier.
Wil je ons liever bellen? Dat kan ook. Ons telefoonnummer is 088 663 33 60. We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00.
Wil je:
Het rekeningnummer waarmee je de premie voor je zorgverzekering betaalt, hoeft niet hetzelfde te zijn als het rekeningnummer waarop je de uitkeringen ontvangt.
Log in op Mijn NN Zorgverzekering en regel het direct.
Je wijzigt je tegenrekening eenvoudig in mijn.nn:
Je wilt het rekeningnummer wijzigen van je BankSpaar Plus Hypotheek. Kies hieronder de rekening waar het om gaat en bekijk hoe je de wijziging kunt doorgeven.
Wijzigt het rekeningnummer waarvan we je hypotheekrente (en aflossing) afschrijven? Kijk dan hieronder bij het kopje 'Hypotheekrente (en aflossing)' hoe je dit rekeningnummer kunt aanpassen.
Wil je het rekeningnummer wijzigen waarvan we de inleg afschrijven voor je bankspaarrekening die gekoppeld is aan uw BankSpaar Plus Hypotheek? Dit wijzig je eenvoudig in mijn.nn:
Je stort geld op je beleggingsrekening door een bedrag over te maken vanaf je betaalrekening naar je beleggingsrekening. Het rekeningnummer van de beleggingsrekening vind je in mijn.nn en de NN App. Maak het bedrag over vanaf de betaalrekening die je als vaste tegenrekening hebt opgegeven.
Wil je geld opnemen van de beleggingsrekening, dan kun je dat alleen overmaken naar je tegenrekening.
Je kunt de tegenrekening zelf wijzigen. Ga hiervoor in mijn.nn naar jouw beleggingsrekening en kies onder 'Zelf doen' voor ‘Tegenrekening wijzigen’.
Je wijzigt je tegenrekening eenvoudig in mijn.nn:
Of lees meer over het wijzigen van je internetspaarrekening.
Log in op mijn.nn. Klik op ‘Gegevens en instellingen’ en vervolgens op de link onder ‘Bankrekeninggegevens, machtigingen en voorkeuren'.
Als je jouw rekeningnummer aanpast, kan het tot 3 werkdagen duren voordat het verwerkt is. Als je dit kort voor de dag van afschrijven doet, is het mogelijk dat de eerste betaling nog van het oude rekeningnummer wordt afgeschreven. Houd hier rekening mee.
Je wilt het rekeningnummer wijzigen van de incasso van de premie voor je Optimaal Spaarhypotheek/ Spaarhypotheek. Daarvoor hebben we een aparte machtiging van je nodig. Als je ons belt of mailt, sturen we het juiste formulier toe.
Wil je het rekeningnummer waarop we je lijfrente-uitkering storten wijzigen? Stuur ons dan een verzoek. Je kunt dit formulier vinden op deze pagina.
Wil je het rekeningnummer waarop we je pensioenuitkering storten wijzigen? Gebruik hiervoor ons Contactformulier. Kies voor het onderwerp ‘Rekeningnummer wijzigen’.
Gebruik dan onderstaand adres:
Nationale-Nederlanden
Postbus 93604
2509 AV Den Haag
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.