De periode om je aangifte inkomstenbelasting te doen ligt tussen 1 maart en 1 mei 2025. Hiervoor heb je ook de gegevens van het financiële jaaroverzicht over 2024 nodig. Je krijgt een jaaroverzicht per product. Hieronder lees je wanneer en waar je jouw jaaroverzicht vindt.
Je jaaroverzicht voor Internetsparen vind je vanaf begin februari 2025 in mijn.nn en in de NN App bij 'Documenten'. Verwacht je meerdere jaaroverzichten? Misschien zijn ze niet allemaal op dezelfde dag beschikbaar.
Let op: je ontvangt een e-mail zodra een jaaroverzicht klaarstaat.
Het jaaroverzicht van Depositosparen staat in het jaaroverzicht van je internetspaarrekening. Je krijgt geen apart overzicht voor je deposito('s).
Je jaaroverzicht voor Aanvullende Pensioenopbouw, Aanvullend Pensioen Zelf Beleggen, Aanvullende PensioenUitkering of Banksparen OntslagVergoeding vind je vanaf begin februari 2025 in mijn.nn en in de NN App.
Let op: je ontvangt een e-mail zodra een jaaroverzicht klaarstaat.
Je jaaroverzicht voor je hypotheek is uiterlijk 1 maart 2025 beschikbaar in mijn.nn.
Heb je een Bankspaar Plus Hypotheek of een ZekerPlus Hypotheek? Dan vind je ook het jaaroverzicht voor je Bankspaar Plus spaarrekening of ZekerPlusHypotheek rekening uiterlijk 1 maart 2025 in mijn.nn.
Je jaaroverzicht voor je beleggingsrekening vind je vanaf begin februari 2025 in mijn.nn en in de NN App.
Let op: je ontvangt een e-mail zodra een jaaroverzicht klaarstaat.
Je jaaroverzicht van je Persoonlijke Lening of Doorlopend Krediet ontvang je in de eerste helft van februari per post.
Je ontvangt vóór 1 maart een jaaroverzicht van je levensverzekering. Daarin staat de fiscale waarde die je nodig hebt voor je belastingaangifte. Je leest er meer over op deze pagina.
Je ontvangt uiterlijk 7 februari 2025 de jaaropgave van je pensioen. In deze jaaropgave vind je een overzicht van de uitkeringen en inhoudingen over 2024. Je hebt de opgave nodig voor je belastingaangifte.
Digitaal of per post?
Heb je mijn.nn en kon je het afgelopen jaar je uitkeringsspecificaties digitaal inzien? Dan is je jaaropgave uiterlijk 7 februari 2025 beschikbaar in mijn.nn. Anders krijg je de jaaropgave uiterlijk eind februari 2025 per post.
De jaaropgave van je arbeidsongeschiktheidsverzekering is uiterlijk 19 februari 2024 beschikbaar in mijn.nn. In deze jaaropgave vind je een overzicht van de uitkeringen en inhoudingen over 2023. Je hebt de opgave nodig voor je belastingaangifte.
Heb je geen mijn.nn-account, dan krijg je de jaaropgave vóór 1 maart per post.
Voor een aantal producten vind je het jaaroverzicht in mijn.nn. Heb je nog geen account, ben je je inloggegevens kwijt of lukt inloggen om een andere reden niet?
Oudere digitale jaaroverzichten van je product(en) vind je in mijn.nn. Bekijk hiervoor de details van je product of 'Documenten'.
Je kunt eenvoudig online een wachtwoord voor mijn.nn opvragen. Ga hiervoor naar de pagina Inloggegevens vergeten.
Na het invullen van je gebruikersnaam, geboortedatum en postcode ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een tijdelijk wachtwoord. Controleer goed of deze gebruikersnaam juist is, anders komt deze e-mail niet aan. Als je e-mailadres nog niet bekend is bij ons, dan ontvang je het tijdelijke wachtwoord binnen 5 werkdagen per brief. Met dit tijdelijke wachtwoord kun je een nieuw wachtwoord instellen.
Het duurt enkele minuten voordat je de e-mail met het tijdelijke wachtwoord in je inbox ontvangt. Het is goed om ook de ongewenste mail (of de spambox) te checken.
Mijn.nn is je persoonlijke omgeving waar je je product(en) kunt bekijken en diverse wijzigingen online kunt doorvoeren. Als je van ons geen uitnodiging hebt ontvangen om je account te activeren, dan kan je zelf een mijn.nn-account aanvragen.
Na je aanvraag sturen wij je een persoonlijke activatienummer waarmee je je account activeert. Je activatienummer krijg je per e-mail toegestuurd. Als wij geen e-mailadres van je hebben, sturen wij de gegevens per post.
Je kunt eenvoudig online je gebruikersnaam voor mijn.nn opvragen. Ga hiervoor naar de pagina inloggegevens vergeten.
Na het invullen van je geboortedatum, postcode en huisnummer, versturen we binnen enkele minuten een e-mail naar het bij ons bekende e-mailadres.
Wat vervelend! In dat geval bel je ons op telefoonnummer 088 663 01 12. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Om veiligheidsredenen resetten we je account in mijn.nn. We sturen je dan per post je gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord toe. Het kan vijf dagen duren voordat je je gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen hebt. Houd er dus rekening mee dat je zolang niet kunt inloggen en bijvoorbeeld niet je jaaroverzicht kunt bekijken. Zorg ervoor dat je je gebruikersnaam en wachtwoord binnen 14 dagen gebruikt, zodra je ze hebt ontvangen.
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.