Service en contact: Schadeverzekeringen

Stormschade?

Heb je schade door storm Conall? Je meldt het makkelijk en snel via mijn.nn of de NN App.

Snel en makkelijk geregeld in mijn.nn

Wist je dat je in mijn.nn veel zelf regelt voor je verzekering(en)? Bekijk bijvoorbeeld je dekking, pas gegevens aan, en meld 24/7 schade.

Veelgestelde vragen

Autoverzekering: hoeveel schadevrije jaren heb ik?

Je kunt het aantal schadevrije jaren opvragen bij je huidige of vorige verzekeraar. Is dat Nationale-Nederlanden? Dan vind je je schadevrije jaren terug in mijn.nn en op je polisblad. Je polisblad ontvang je jaarlijks bij de verlenging van je verzekering.

Lees meer over schadevrije jaren

Autoverzekering: waar vind ik mijn internationaal verzekeringsbewijs (IVB)?

Je ontvangt je internationaal verzekeringsbewijs (voorheen de groene kaart) bij het afsluiten van je verzekering. Bij elk nieuw verzekeringsjaar krijg je een nieuwe. Het internationaal verzekeringsbewijs download je makkelijk via mijn.nn of de NN App.

Lees meer over het internationaal verzekeringsbewijs

Autoverzekering: hoe draag ik mijn schadevrije jaren over met een Afstandsverklaring?

Je kunt de schadevrije jaren die je hebt opgebouwd overdragen aan je (ex-)partner. Zo draag je je schadevrije jaren over:

Rechtsbijstandverzekering: hoe vraag ik om juridische hulp?

Heb je een Rechtsbijstandverzekering bij Nationale-Nederlanden, en heb je juridisch advies of rechtsbijstand nodig? Nationale-Nederlanden helpt je graag zo goed mogelijk. Daarom verleent DAS de rechtsbijstand aan jou. Neem contact op met hen via het telefoonnummer 020 651 87 75. Of vul het online formulier in op das.nl/nn.

Algemeen: wat kan ik zelf wijzigen in mijn.nn?

Hieronder lees je per verzekering wat je nu in mijn.nn kunt wijzigen. We werken hard om steeds meer mogelijk te maken. Staat jouw wijziging er niet bij? Stel je vraag dan via de chat of telefoon (088 663 0663). De medewerkers van de klantenservice helpen je graag! Zij staan klaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

Autoverzekering

  • Kenteken

Woonverzekering (Inboedel- en Opstalverzekering)

  • Woonadres
  • Gezinssamenstelling
  • Dekking
  • Eigen risico

Aansprakelijkheidsverzekering

  • Gezinssamenstelling
  • Het bedrag waarvoor je bent verzekerd

Rechtsbijstandverzekering

  • Gezinssamenstelling
  • Dekking (modules)

Doorlopende reisverzekering

  • Gezinssamenstelling
  • Het bedrag waarvoor je bagage is verzekerd
  • Dekking (modules)

Ongevallenverzekering

  • Verzekerden
  • Het bedrag waarvoor je bent verzekerd
  • Dekking (modules)
Algemeen: wat is meeverzekerd met mijn verzekering?

In mijn.nn zie je welke verzekering en modules je hebt. Je vindt daar ook je polisvoorwaarden met informatie waarvoor je bent verzekerd.

Samenwerking
Nationale-Nederlanden Bank N.V. is de bemiddelaar van de particuliere schadeverzekeringen. Wij brengen deze verzekeringen onder bij de verzekeraar Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V. Wijzigingen regel je via ons (Nationale-Nederlanden Bank N.V.). Wij ontvangen een vast percentage van de premie als provisie. Lees meer over de bemiddelaar.

Hoe kan Sanne je helpen?

Kies één van de onderwerpen hiernaast en chat met Sanne, onze digitale assistent.

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Chatten

Start de chat

Chat met Sanne, onze digitale assistent. Sanne is 24/7 aanwezig voor je vragen.

Bellen

088 663 0663

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

Via je adviseur

Vind je adviseur

Neem contact op met je adviseur als je iets wilt vragen of wijzigen.

Zakelijke schadeverzekering

Naar de contactgegevens

Bekijk de juiste contactgegevens voor zakelijke klanten.