"question":"Hoe activeer ik de App en log ik in ?","answer": "Als u een internetspaarrekening heeft, dan bent u al in het bezit van een gebruikersnaam en een wachtwoord voor mijn.nn. Bij de eerste keer inloggen moet u de App eenmalig activeren. \r\n\r\nTijdens het activeren wordt uw toestel gekoppeld met uw mijn.nn account en maakt u een 5-cijferige pincode aan. Daarna logt u voortaan met deze 5-cijferige pincode in. U kunt meerdere toestellen koppelen, bijvoorbeeld uw smartphone en uw tablet.\r\n\r\nVoordat u de App activeert is het belangrijk dat u uw login gegevens van mijn.nn bij de hand heeft. In verband met veiligheidseisen mag het activeringsproces niet langer duren dan 15 minuten. Duurt het proces langer dan moet u het proces opnieuw doorlopen.\r\n\r\n\r\n1. U tikt op de overzichtspagina op de button Sparen.\r\n2. U accepteert de gebruikersvoorwaarden van de App.\r\n3. U ziet een 6 cijferige activeringscode. Houd deze bij de hand. \r\n4.\tGa op uw computer naar de website nn.nl\/activeren en log daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord van mijn.nn.\r\n5.\tVolg de instructies op de website en maak de bevestigingscode aan. \r\n6.\tDeze bevestigingscode voert u vervolgens op de App in.\r\n7.\tU kiest eenmalig een 5-cijferige pincode. Hiermee logt u vervolgens op de App in.\r\n8.\tDe App op uw smartphone of tablet is nu geactiveerd en gekoppeld aan uw mijn.nn account. 9.\tHierna logt u voortaan met uw eigen 5-cijferige pincode in."
"question":"Waarom moet ik mijn apparaat waarmee ik de App gebruik activeren en koppelen aan mijn.nn?","answer": "Door uw apparaat met mijn.nn te koppelen, weten wij dat u met uw eigen toestel inlogt op uw rekening. Met de App kunt u bijvoorbeeld geld overmaken naar de tegenrekening. Daarom is het nodig om uw toegang te beveiligen. Dit doen we door u om uw pincode te vragen en uw toestel te koppelen aan uw mijn.nn account. "
"question":"Ik kan niet inloggen in de App. Wat moet ik nu doen?","answer": "Als er een storing is op mijn.nn kunt u niet inloggen op de App. U ziet een bericht op de inlogpagina van de App als er een storing bij ons bekend is. Wij vragen u om op een later tijdstip opnieuw in te loggen. \r\n\r\nVoor vragen kunt u bellen met de afdeling E-support, te bereiken op telefoonnummer 088-66 30 112. Openingstijden: Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur."